четверг, 11 октября 2012 г.

Кексићи са Дукатовим ситним сиром



Елем...
1) Остатак слика сам побрисала док сам копирала, тако да ћу то неки сљедећи пут.
2) Откад смо почели да учимо боје и облике сличне кексиће правимо углавном помоћу Fisher Price-ових модлица или шта су већ. :)
3) Зашто Дукат? Једино Дукатов ситни сир (од сирева које сам ја нашла у Србији) по свом укусу подсјећа на руски творог (врста сира која је распрострањена у сјеверној и источној Европи). http://en.wikipedia.org/wiki/Quark_(cheese)
Састојци:
- 150 гр маслаца,
- 200 гр Дукатовог ситног сира (ја га купујем у Супер Веру),
- 250 gr брашна,
- 100 гр шећера (може једна кесица ванилин-шећера).
Припрема:
Сјединити маслац, сир и шећер док не добијете уједначену масу (ја то радим у блендеру), додати брашно. И даље мијешати. Кад је тијесто замијешено замотати га у најлон и оставити у фрижидер макар на два сата. Ја га мијесим увече и печем ујутро.
Угријати рерну на 200 °C. Покрити тепсију папиром за печење. Развући тијесто дебљине 3-5 мм, правити колачиће. Слагати у тепсију. Пећи 10-15 минута у зависности од рерне и дебљине. 
Аутор рецепта Анастасија Сомо. Ја сам га нашла ту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий